Таргетована реклама з невеликим бюджетом: ефективність для бізнесу

Автор статті: Марина Калінкіна, таргетолог в агентстві

Ми поставили Марині шість питань про таргетовану рекламу з маленьким бюджетом.

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

Чи варто бізнесу, у якого ще немає сайту, але є соцмережі, запускати таргетовану рекламу? Чи краще віддати перевагу іншим видам реклами на старті?

Якщо бізнес має кілька послуг або невелику кількість товарів, без сайту продавати можна. Для цього підійдуть такі цілі, як «Генерація лідів», «Повідомлення», а також «Залученість» і «Трафік». У будь-якому випадку потрібне тестування, тому що все індивідуально для кожної ніші і потрібно зрозуміти, чи окупить рекламний бюджет ваш прибуток.

Якщо сайт відсутній, важливо врахувати, що покупка неможлива без взаємодії з менеджером, а зв’язок із клієнтом — по телефону або в особистих повідомленнях. Без сайту буде дуже коротка воронка продажу і, до того ж, не вдасться показати велику кількість характеристик товару.

Як вести соцмережі, якщо бізнес не має грошей на SMM спеціаліста?

1) Спочатку необхідно зробити глибокий аналіз ніші, конкурентів, цільової аудиторії.

Варто виділити:

  • позиціонування бренду у соцмережах (про що ви?);
  • ціль і KPI;
  • цільову аудиторію (чітке сегментування, біль, інсайти);
  • одну-дві соцмережі, які підходять під вашу нішу і яким надає перевагу ваша аудиторія.

2) На основі цієї інформації сформуйте SMM стратегію, за якою проект буде впевнено йти до підкорення вершин, тобто до досягнення поставлених цілей.

3) Соцмережі — це історія про системність та регулярність, тому створіть план публікації контенту (6–12 постів на місяць). Не думайте, що ви зможете писати щось кожен день, тому виділяйте на цей час і планувати постинг можна у спеціальних сервісах (наприклад, Smmplanner).

4) Відстежуйте коментарі та знімайте заперечення клієнтів у соцмережах.

5) Обов’язково постіть сторіс і запускайте прямі ефіри. Вони дуже ефективно впливають на охоплення аудиторії.

6) Обов’язково вивчіть довідку Facebook для бізнесу або запишіться на курси таргетованої реклами перед запуском таргетованої реклами.

7) Не оцінюйте ефективність соцмереж у лайках та підписках, орієнтуйтесь на цінніші показники (покупки, переходи на сайт, звернення в особисті повідомлення).

8) І, найголовніше, будьте готові витрачати дуже багато ресурсів на навчання та додаткову роботу, яку могли б делегувати SMM спеціалісту.

Який бюджет на рекламу, на твою думку, вважається маленьким? Чому?

Для мене маленький бюджет це мінімально ефективний необхідний бюджет на місяць. Його можна визначити, на основі цілей таргету. Наприклад, якщо бізнесу потрібно просувати лише сторінку Instagram та охоплювати нову аудиторію, для цього підійде промотування публікацій стрічки Instagram. У такому випадку на одну публікацію варто виділяти 6-9 $ на два-три дні, тобто по 3 $ на день. Таких публікацій може бути 6-12 на місяць. Тоді на місяць мінімально необхідно від 36 до 108 $.

Якщо є додаткові цілі (трафік на сайт, генерація лідів тощо), мінімально ефективний бюджет — 5$ на день на групу з урахуванням того, що необхідно отримувати близько 50 конверсій на тиждень, щоб система Facebook змогла провести оптимізацію.

Кожен проект варто розглядати окремо з огляду на завдання, аудиторію, продукт тощо. Мінімального бюджету, що підходить для всіх, немає.

Чи працюєш ти з маленькими бюджетами на таргеті в агентстві? Чи це дає результат? На чому фокусуєшся, а що «відкидаєш убік»?

Так, я працюю з маленькими бюджетами на таргет в агенції.

Маленькі бюджети 100% працюють на:

  • Товари високого попиту (сезонність, щось нове і всі одразу хочуть).
  • Емоційні товари. У соціальних мережах важливі емоції. Все, що викликає емоції та WOW ефект, продається. А якщо ще й недороге — добре продається. Головне, щоб менеджер швидко відповів у Директі. Ідеально, якщо відповідають протягом 15 хвилин.
  • Ходові товари. ТОП товарів, про які питають. А значить на них акцент у продажу та рекламі.
  • Тренди. Тут можна подивитися за тим, що рекламують блогери.

На моєму досвіді маленькі бюджети неефективно працюють у B2B та великих інтернет-магазинах.

Твій особистий ТОП інструментів таргету для бізнесу з невеликим рекламним бюджетом?

1) Facebook Ads Library (Бібліотека реклами). Безкоштовний сервіс від Facebook, за допомогою якого можна переглянути активні оголошення конкурентів. Must-have для аналізу рекламної активності конкурентів та пошуку ідей для креативів.

2) Facebook Pixel. Використання Facebook Pixel дає можливість налаштовувати додаткові аудиторії для таргету, збирати аудиторії ремаркетингу та знаходити додаткову аудиторію, а також відстежувати конверсії на сайті.

Facebook Pixel встановлюється на сайт просто — за допомогою Google Tag Manager або безпосередньо в код сайту і починає працювати вже за кілька хвилин.

3) Динамічний ремаркетинг. Він дешевший за звичайну рекламу в Facebook, оскільки націлений на людей, які вже переглядали товари.

4) Звуження аудиторій. Функція корисна, тому що за мінімального бюджету важливо налаштувати максимально точну аудиторію за інтересами та охопити людей, які підходять одразу за декількома критеріями. Цей інструмент дозволить підібрати тих, хто відповідає всім умовам одночасно.

5) Видалення аудиторій. Цей інструмент стане у нагоді, щоб не показувати рекламу аудиторії, що вже взаємодіє з рекламою, або користувачам, які вже зробили конверсію. Він дозволить отримати зростання унікального охоплення та знизити вартість конверсій, тому що не доведеться витрачати бюджет на кліки, які не конвертують.

6) Використання геолокацій. Дуже корисний інструмент під час запуску локальних кампаній, щоб охопити конкретні точки, де може бути ваша цільова аудиторія.

7) Look-alike, чи схожі аудиторії. За допомогою цього інструменту можна охопити людей, які мають схожі характеристики з наявними клієнтами або користувачами, що взаємодіють зі сторінкою і сайтом.

Які безкоштовні чи умовно безкоштовні канали просування ти можеш порадити бізнесу з малим бюджетом?

  • Створення угруповань, груп, каналів за інтересами. У них потрібно запрошувати цільову аудиторію бізнесу та їх друзів, що побічно позначиться на популярності, зростанні попиту на ваші послуги та продукти.
  • Проведення конкурсів із призами — безкоштовне надання послуг або товарів у подарунок переможцям. Конкурси стимулюють зростання підписників, залучення та продаж.
  • Бартери із мікроблогерами. Мікроблогери з невеликою аудиторією ставляться набагато уважніше до свого контенту, ніж мільйони. За рахунок персоналізованого підходу вони сильніше залучають аудиторію та стимулюють продаж.
  • Розумний спам у тематичних спільнотах. Залучення нових потенційних клієнтів за рахунок коментарів у тематичних спільнотах, обмін із ними лінками ваших сторінок та сайту.
  • Залучення аудиторії з ТікТок. Одне вірусне відео може принести тисячі нових підписників та продаж.
  • Кастомні не спам-розсилки в директ своїм підписникам. Аудиторія вже знайома з вашим бізнесом, а значить, налаштована лояльно і розташована до покупки. Просто потрібно правильно і нативно нагадати про себе, щоб стимулювати продаж.
  • Геомітки та партнерський контент. З їхньою допомогою можна підвищити охоплення постів.

Заповніть бриф для замовлення послуги «Просування бізнесу у соцмережах» від ADINDEX

Заповнити Бриф

Вам может быть интересно

Все посты