Як впливати на торгову видачу в залежності від завдань клієнта
Автор статті: Глузcка Ольга — спеціаліст відділу контекстної реклами в агентстві
Мета: впливати на покази у торгових кампаніях за допомогою мінус-слів.
Брендова торгова кампанія
Завдання: Максимальне охоплення за брендовими запитами у торговій видачі.
Рішення:
- Запускаємо звичайну торгову кампанію на категорію товарів або всі товари у фіді.
- Додаємо у широкій відповідності мінус-слова не пов’язані з пошуком бренду клієнта.
- Аналізуємо та чистимо пошукові запити, спочатку якнайчастіше (кожний день).
Результати:
При достатньому бюджеті та ставках максимальне охоплення брендового трафіку, не розпорошуючись на загальні запити та запити конкурентів.

Торгова кампанія за запитами конкурентів
Завдання: Показуватись у торговій видачі за запитами конкурентів.
Рішення:
- Додаємо інформацію про конкурентів в один із атрибутів фіда, який Google з великою ймовірністю використовує для вибору товару релевантного запиту користувача (назва, опис та інші).
Є 2 варіанти вирішення:
- Попросити клієнта додати у фід назву та моделі конкурентів схожих за ціновим сегментом та функціями.
- За допомогою правил перетворення на МС.

- Створюємо торгову кампанію, додаємо у мінус-слова усі брендові та широкі/інформаційні ключові слова.
- Аналізуємо та чистимо пошукові запити, спочатку якнайчастіше (кожний день).
Результати:
Залежно від бюджету/ставок отримуємо необхідну кількість показів на запити конкурентів у торговельній видачі.

Висновки та рекомендації:
- Брендові торгові кампанії можна запускати з початку роботи з новим обліковим записом нарівні з брендовою пошуковою кампанією. Це також дозволить якнайшвидше отримати статистику для розумних торгових кампаній.
- Цей тип кампанії підходить для товарних брендів та монобрендових інтернет магазинів.
- Торгові кампанії конкурентів дозволяють збільшити охоплення і залучити користувачів не знайомих з брендом клієнта.
- Використовуючи цей принцип, можна запустити кампанію за загальним запитом.
Підключити послугу “Контекстна реклама” від ADINDEX →
Вам может быть интересно
Все посты
Автор статті - Юлія Макаренко, керівник SMM відділу Перелічені поради будуть корисні:…
Автор статті: Аріна Корольова, SMM-дизайнер в агенції Вам потрібно гарно показати товар…
Євгенія МорозHR агенції Автор статті: Євгенія Мороз, HR агенції У сучасному світі вже…
Євгенія МорозHR агенції Автор статті: Євгенія Мороз, HR агенції Успіх бізнесу великою мірою…
Вадим Пилипенко СЕО агенції Автор статті: Вадим Пилипенко, СЕО агенції інтернет-маркетинга ADINDEX…
Євгенія Мороз HR агенції Олена Лебедь project-менеджер в агенції Автори статті #ADINDEX —…
Автор статті: Марина Калінкіна, таргетолог в агентстві У цій статті ми розповімо…
У SEO-просуванні немає таємних знань та чарівних інструментів, які раз і назавжди…