Як знайти приховані інтереси Facebook Ads? Лайфхак
Автор лайфхаку: Антон Мещеряков, менеджер з налаштування таргетованої реклами в агентстві
Хочемо поділитися ефективним інструментом, який часто рятує нас під час добору інтересів для таргету в рекламних кампаніях Facebook та Instagram.
Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →
Зміст
Навіщо шукати «приховані» інтереси
Щоб потрапити до цільової аудиторії під час запуску реклами у Facebook, варто підібрати правильні інтереси (параметри). Під час пошуку у налаштуванні «Детальний таргет» Facebook обмежує кількість пропозицій та показує список з максимально релевантних параметрів, але вони охоплюють мільйони людей. Конкуренція за показ на таку аудиторію — максимальна.
Уникнути високої конкуренції можна за допомогою прихованих інтересів, які Facebook просто не показує під час налаштування рекламної кампанії. Ви не знайдете їх у Ads Manager вручну, якщо не знаєте назву самого інтересу.
Як знайти приховані інтереси
Спочатку потрібно отримати токен, невеликий фрагмент коду:
Найпростіший і найшвидший спосіб — через кабінет Ads Manager. Ось як це можна зробити:
1. Перейдіть до рекламного кабінету Ads Manager.
2. Відкрийте панель розробника, щоб переглянути код сторінки.
Для цього натисніть клавішу «F12» або клацніть правою кнопкою мишки у будь-якій частині сторінки, виберіть «Перегляд коду сторінки».
3. Після відкриття коду сторінки увімкніть пошук за кодом (Ctrl+F) і вкажіть у рядку пошуку — accesstoken. Скопіюйте знайдений набір символів у буфер обміну:
ВАЖЛИВО: отриманий токен діє кілька годин, тому щоразу його необхідно генерувати заново.
Тепер, коли ми маємо токен, переходимо до найголовнішого — отримання списку інтересів. Для цього потрібно надіслати запит до API Facebook.
1. Введіть наступну URL-адресу в адресний рядок браузера, але не переходьте за ним:
https://graph.facebook.com/search?type=adinterest&q=[ключове слово]&limit=10000&locale=en_EN&access_token=токен
Спершу треба підставити ключове слово та додати отриманий токен.
Навігація за значеннями:
- [ключове слово] — слово для пошуку, наприклад Lego.
- en_EN — мова та країна для пошуку. Інтереси змінюються залежно від країни.
- Токен — вставте сюди скопійований набір символів.
Після заповнення всіх значень у рядку пошуку натисніть «Enter». Такий вигляд має відповідь від API Facebook:
Отримані результати не структуровані, для зручності слід розшифрувати цей список. Зробити це можна двома способами за допомогою JSON Formatter.
Спосіб 1. Скористайтеся веб-версією сервісу — скопіюйте отриману відповідь від API, потім введіть її у лівому вікні та отримайте результат:
Спосіб 2. Встановіть браузерне розширення, потім оновіть сторінку з результатами API. Вгорі сторінки, справа, ви побачите кнопки для перемикання режимів перегляду. Отримуємо такий перелік:
Під час такого оформлення кольором виділяється розмір аудиторій та видно категорії інтересів.
ВАЖЛИВО: Обов’язково перевіряйте та фільтруйте отримані списки інтересів, адже не всі результати підходять для вашої цільової аудиторії.
Висновок
Даний інструмент стане вам у нагоді під час пошуку нових можливостей процесу підбору інтересів для тестування гіпотез, масштабування та деталізації аудиторій.