Як знайти приховані інтереси Facebook Ads? Лайфхак

Автор лайфхаку: Антон Мещеряков, менеджер з налаштування таргетованої реклами в агентстві

Антон Мещеряков, менеджер з налаштування таргетованої реклами

Хочемо поділитися ефективним інструментом, який часто рятує нас під час добору інтересів для таргету в рекламних кампаніях Facebook та Instagram.

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

Зміст

Навіщо шукати «приховані» інтереси

Щоб потрапити до цільової аудиторії під час запуску реклами у Facebook, варто підібрати правильні інтереси (параметри). Під час пошуку у налаштуванні «Детальний таргет» Facebook обмежує кількість пропозицій та показує список з максимально релевантних параметрів, але вони охоплюють мільйони людей. Конкуренція за показ на таку аудиторію — максимальна.

Уникнути високої конкуренції можна за допомогою прихованих інтересів, які Facebook просто не показує під час налаштування рекламної кампанії. Ви не знайдете їх у Ads Manager вручну, якщо не знаєте назву самого інтересу.

Як знайти приховані інтереси

Спочатку потрібно отримати токен, невеликий фрагмент коду:

Найпростіший і найшвидший спосіб — через кабінет Ads Manager. Ось як це можна зробити:

1. Перейдіть до рекламного кабінету Ads Manager.

2. Відкрийте панель розробника, щоб переглянути код сторінки.

Для цього натисніть клавішу «F12» або клацніть правою кнопкою мишки у будь-якій частині сторінки, виберіть «Перегляд коду сторінки».

3. Після відкриття коду сторінки увімкніть пошук за кодом (Ctrl+F) і вкажіть у рядку пошуку — accesstoken. Скопіюйте знайдений набір символів у буфер обміну:

ВАЖЛИВО: отриманий токен діє кілька годин, тому щоразу його необхідно генерувати заново.

Тепер, коли ми маємо токен, переходимо до найголовнішого — отримання списку інтересів. Для цього потрібно надіслати запит до API Facebook.

1. Введіть наступну URL-адресу в адресний рядок браузера, але не переходьте за ним:

https://graph.facebook.com/search?type=adinterest&q=[ключове слово]&limit=10000&locale=en_EN&access_token=токен

Спершу треба підставити ключове слово та додати отриманий токен.

Навігація за значеннями:

  • [ключове слово] — слово для пошуку, наприклад Lego.
  • en_EN — мова та країна для пошуку. Інтереси змінюються залежно від країни.
  • Токен — вставте сюди скопійований набір символів.

Після заповнення всіх значень у рядку пошуку натисніть «Enter». Такий вигляд має відповідь від API Facebook:

Отримані результати не структуровані, для зручності слід розшифрувати цей список. Зробити це можна двома способами за допомогою JSON Formatter.

Спосіб 1. Скористайтеся веб-версією сервісу — скопіюйте отриману відповідь від API, потім введіть її у лівому вікні та отримайте результат:

Спосіб 2. Встановіть браузерне розширення, потім оновіть сторінку з результатами API. Вгорі сторінки, справа, ви побачите кнопки для перемикання режимів перегляду. Отримуємо такий перелік:

Під час такого оформлення кольором виділяється розмір аудиторій та видно категорії інтересів.

ВАЖЛИВО: Обов’язково перевіряйте та фільтруйте отримані списки інтересів, адже не всі результати підходять для вашої цільової аудиторії.

Висновок

Даний інструмент стане вам у нагоді під час пошуку нових можливостей процесу підбору інтересів для тестування гіпотез, масштабування та деталізації аудиторій.

Підключити послугу «Просування бізнесу в соцмережах» від ADINDEX →

Вам может быть интересно

Все посты